Har ditt företag ingen egen löneavdelning? Då hänger troligen hanteringen på en eller några få personers närvaro. Kanske är du ensam om att sköta ekonomi och löner, med allt vad det innebär, samtidigt som du ska ta hand om och driva din verksamhet.

Låt oss på Firma EkoReko hjälpa dig att förenkla din löneadministration. Vi ser till att lönerna betalas ut i rätt tid och till rätt person och du kan lugnt ägna dig åt att ta hand om ditt företag.

När du vänder dig till oss går vi först tillsammans igenom dina specifika behov för att du ska få en lösning som är flexibel och korrekt anpassad till just ditt företags förutsättningar. Våra kunniga medarbetare ansvarar sedan för hela eller delar av lönehanteringen, där vi kan ta hand om allt från kvalitetssäkring av indata till utskick av lönespecifikationer och rapportering till myndigheter.

Vi håller oss ständigt à jour med gällande lagar och regler.

För oss på Firma EkoReko är det viktigt att du som kund känner att du är i trygga händer. Med kvalificerad rådgivning och smarta digitala verktyg blir vi din personliga partner som du kan konsultera i allehanda lönefrågor. Då vi är måna om den personliga kontakten kommer vi gärna till dig på besök med jämna mellanrum.

Varmt välkommen att kontakta oss nu med din förfrågan!